Jak możemy Ci pomóc?

Czym jest budio.pl?
Budio.pl to pierwszy budowlany marketplace. U nas szybko i wygodnie znajdziesz sprawdzone produkty, dzięki którym nie tylko wybudujesz dom i urządzisz mieszkanie, ale także zaaranżujesz swoje podwórko i ogród. Zakupu dokonasz w polecanych partnerskich punktach sprzedaży dostępnych w Twojej okolicy. Eksperci dostępni na miejscu służą pomocą, doradzą Ci w doborze odpowiednich materiałów i pomogą określić zapotrzebowanie.
Czy budio.pl jest sklepem internetowym?
Nie jesteśmy sklepem internetowym. Integrujemy oferty hurtowni budowlanych i sklepów specjalistycznych z całej Polski, byś mógł szybko znaleźć sprawdzone przez nas produkty i kupić je w najlepszych cenach, najbliżej Twojej lokalizacji.

Partnerskie punkty sprzedaży

Czym są partnerskie punkty sprzedaży budio.pl?
Partnerski punkt sprzedaży to hurtownia budowlana lub sklepem specjalistycznym w Twojej okolicy, w którym kupisz produkty sprawdzone przez naszych ekspertów.
Dlaczego w serwisie budio.pl nie ma sklepu, w którym przeważnie kupuję materiały budowlane?
Twoje zadowolenie z obsługi i satysfakcja z zakupów są dla nas najważniejsze, dlatego starannie dobieramy punkty sprzedaży, które pojawią się w serwisie budio.pl. Jeżeli sklep w Twojej okolicy trafi do naszego procesu weryfikacji i spełni wszystkie wymogi, na pewno znajdzie się na mapie partnerskich punktów sprzedaży budio.pl.
Nie jestem zadowolony z obsługi przez partnerski punkt sprzedaży. Co zrobić?
Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa w partnerskich punktach sprzedaży stała na najwyższym poziomie. Jeżeli jednak masz jakieś uwagi, prosimy abyś nas o tym poinformował wysyłając email na adres skargi@budio.pl.
Dlaczego warto odwiedzić osobiście partnerski punkt sprzedaży budio.pl?
Dostępni na miejscu eksperci pomogą Ci nie tylko w doborze odpowiednich materiałów budowlanych i ich zapotrzebowania, ale także polecą zaufanych wykonawców. Udając się do jednego z naszych punktów sprzedaży możesz liczyć na dodatkowe udogodnienia, które ułatwią Ci zakupy. W zależności od punktu w Twoim regionie możemy wycenić Twój projekt budowlany, dostarczyć produkty na miejsce Twojej inwestycji, wykonać dla Ciebie projekt elewacji, przygotować każdy kolor, dociąć płytę OSB i wiele, wiele innych. Znajdź najbliższy punkt w swojej okolicy i przekonaj się jak możemy Ci pomóc.
Jak znaleźć partnerski punkt sprzedaży w mojej okolicy?
Kliknij przycisk „Znajdź sklep w okolicy” w menu głównym strony lub wpisz lokalizację na stronie wybranego produktu, jeżeli chcesz sprawdzić jego dostępność w swoim regionie. System wyświetli Ci listę punktów sprzedaży dostępnych w wybranym promieniu od Twojej lokalizacji. Po wybraniu konkretnego punktu zostaniesz przeniesiony na stronę z jego ofertą.
Jak mogę skontaktować się z partnerskim punktem sprzedaży w mojej okolicy?
Dane kontaktowe wraz z godzinami otwarcia dostępne są na stronach z ofertą wybranych punktów sprzedaży. Znajdziesz je w zakładce kontakt, w stopce oraz na stronach produktów. Klikając przycisk „Zapytaj o produkt”, na stronie produktu, masz możliwość wysłania zapytania o konkretny asortyment. Możesz także skontaktować się z punktem sprzedaży we własnym zakresie, dzwoniąc pod podany numer telefonu, wysyłając wiadomość email pod wskazany adres lub odwiedzając punkt osobiście w jego godzinach otwarcia.
Jak zmienić partnerski punkt sprzedaży?
Jeżeli chcesz zobaczyć ofertę innego punktu sprzedaży, możesz go zmienić w każdej chwili. Wystarczy, że na stronie danego punktu sprzedaży klikniesz przycisk „Zmień lokalizację” w menu głównym, wpiszesz nowy adres lub rozszerzysz obszar wyszukiwań i wybierzesz inny sklep.
Co jeśli w mojej okolicy nie ma partnerskiego punktu sprzedaży?
Mimo, że szybko się rozwijamy, nie ma nas jeszcze wszędzie. Jeżeli nie znajdziesz punktu sprzedaży w swojej okolicy, możesz spróbować rozszerzyć obszar poszukiwań przez zwiększenie promienia lub wrócić do nas za jakiś czas, gdyż nieustannie zwiększamy obszar działania.

Produkty

Jak znaleźć produkt, którego szukam?
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy szczegółową listę kategorii, dzięki w której znajdziesz produkty zgodne z Twoimi preferencjami i potrzebami. Jeżeli chcesz znaleźć konkretny produkt, skorzystaj z wyszukiwarki która znajduje się w menu głównym strony oraz na stronie głównej budio.pl.
Jak sprawdzić dostępność produktu i cenę w mojej okolicy?
Odszukaj produkt na stronie z ofertą punktu sprzedaży lub wpisz swoją lokalizację na stronie produktu i wybierz punkt sprzedaży w swojej okolicy. Znajdziesz tam opis produktu wraz z informacją o jego dostępności i cenie.
Co jeżeli produktu nie ma na stronie punktu sprzedaży?
Jeżeli nie znalazłeś wybranego produktu w swojej okolicy, skontaktuj się z dostępnymi punktami sprzedaży. Nasi eksperci pomogą Ci w wyborze alternatywnego produktu lub sprowadzą go dla Ciebie na zamówienie.
Dlaczego niektórych produktów nie ma w ofercie budio.pl?
Dbamy o to żeby w ofercie budio.pl znalazły się tylko produkty sprawdzone przez naszych ekspertów. Brakujące produkty mogły nie przejść procesu weryfikacji lub nie zostały jeszcze przetestowane.
Dlaczego na stronie produktu jest podana cena „od”?
Ceny niektórych produktów są ściśle uzależnione od jego indywidualnych cech. Podana cena dotyczy zazwyczaj podstawowej wersji produktu. Żeby poznać dokładną cenę, skontaktuj się z partnerskim punktem sprzedaży w swojej okolicy.
Dlaczego na stronie produktu zamiast ceny pojawia się informacja „Zapytaj o cenę?”
Ceny niektórych towarów zależą od wielu czynników i nie mogły zostać sprecyzowane w tym momencie. Skontaktuj się z partnerskim punktem sprzedaży w swojej okolicy, żeby uzyskać więcej informacji.
Skąd mam wiedzieć, który produkt wybrać i ile będę go potrzebował?
Nasi eksperci w partnerskich punktach sprzedaży pomogą Ci dobrać odpowiednie materiały i obliczyć zapotrzebowanie.
Czy mogę poprosić o rabat od ceny dostępnej na stronie produktu?
Oferta dostępna na stronie budio.pl zazwyczaj jest skonstruowana w oparciu o cenę pojedynczego produktu. Jeżeli planujesz większe zakupy, skontaktuj się z partnerskim punktem sprzedaży w celu dokonania indywidualnej wyceny.
Co oznacza przekreślona cena przy produkcie?
Są to towary objęte czasową promocją w wybranym punkcie sprzedaży.
Co jeśli na stronie produktu jest podana informacja „Towar dostępny na zamówienie”?
Oznacza to, że dany produkt może nie być aktualnie dostępny w wybranym punkcie sprzedaży. Żeby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z punktem sprzedaży w swojej okolicy.
Co oznacza adnotacja „Produkt w ofercie” na stronie produktu?
Jest to informacja o tym, że wybrany punkt sprzedaży ma towar w swojej ofercie i zazwyczaj jest on dostępny od ręki.

Zakupy

Czy muszę zakładać konto w systemie budio.pl, żeby kupić produkt?
Nie musisz zakładać konta. Wszystkie produkty widoczne na stronie z ofertą partnerskiego punktu sprzedaży możesz kupić osobiście, w wybranym punkcie w swojej okolicy, bez dodatkowych formalności.
Jak mogę zapłacić za moje zakupy?
Za swoje produkty zapłacisz osobiście w partnerskim punkcie sprzedaży.
Czy mogę zrobić zakupy z dowozem?
Partnerskie punkty sprzedaży posiadają różne formy transportu, w tym do przewozu materiałów wielkogabarytowych. Aby uzgodnić szczegóły, skontaktuj się z partnerskim punktem sprzedaży w swojej okolicy.
Jaki jest koszt dostawy produktów?
Koszt dostawy produktów uzależniony jest od odległości, ilości zakupów oraz oferty danego punktu sprzedaży. Aby uzgodnić szczegóły, skontaktuj się z partnerskim punktem sprzedaży w swojej okolicy.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od punktu sprzedaży, jednak zazwyczaj nie przekracza on 3 dni roboczych. Aby uzgodnić szczegóły, skontaktuj się z partnerskim punktem sprzedaży w swojej okolicy.
Czy mogę wymienić lub zwrócić produkty?
Nie wszystkie produkty podlegają zwrotom, w szczególności takie, które są barwione specjalnie na Twoje potrzeby (na przykład farby i tynki). Aby poznać szczegóły, skontaktuj się z partnerskim punktem sprzedaży w swojej okolicy.
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamacje na produkty kupione w partnerskich punktach sprzedaży, możesz składać bezpośrednio w punkcie, gdzie dokonałeś zakupów. Jeżeli jednak masz problem z jej egzekwowaniem lub czujesz się oszukany, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres email skargi@budio.pl.

Newsletter

Co to jest newsletter?
Newsletter jest nowoczesną formą komunikacji, dzięki której będziemy na bieżąco informować Cię o najlepszych okazjach w Twojej okolicy i wskazówkach dzięki którym szybciej zrealizujesz plany dotyczące budowy i remontu.
Jak często będę otrzymywać wiadomości z newslettera?
Będziemy informować Cię tylko o ciekawostkach i okazjach, których nie chciałbyś przegapić. Nie wysyłamy spamu.
Jak zapisać się do newslettera?
Wystarczy, że wpiszesz swój e-mail w formularzu w stopce strony i zatwierdzisz chęć zapisania do Newslettera przez kliknięcie przycisku potwierdzającego w wiadomości, która zostanie do Ciebie wysłana na podany adres.
Jak dokonać wypisu z newslettera?
Możesz wypisać się w każdym momencie. Wystarczy, że klikniesz w link dezaktywujący, który znajduje się w każdej wysłanej od nas wiadomości.

Twoja wersja przeglądarki nie jest dalej wspierana :(

Technologia idzie do przodu. Pamiętaj, że aktualizacja przeglądarki jest niezbędna do bezpiecznego korzystania z Internetu. By zapewnić Ci najlepsze wrażenia z użytkowania z serwisu budio.pl, zalecamy pobranie jednej z poniższych przeglądarek.